Min første blogg – uæh!

Hei alle! Her kjem min aller første post på min aller første blogg. Årsaka til denne modige handlinga, er at eg har vore på kurs i regi av Hordaland fylkeskommune og lært utruleg mykje nytt om nettet, slik det er i dag. Mitt mål med denne bloggen er, i alle høve per i dag, å bevega meg frå å vera ein Web 1.0-brukar til å bli ein Web 2.0 brukar! Etter kvart håpar eg å kunne skirve om mykje og mangt som har med skulen å gjera her, og få mange kommentarar frå både kjende og ukjende, elevar og kollegaer.

Forfattar: margreta

Fagleiar ved Nordahl Grieg vgs, med ansvar for pedagogisk bruk av IKT og eksternt samarbeid. Idealist og optimist. Glad i skule!

5 thoughts on “Min første blogg – uæh!”

  1. Du er en av få som har begynt skikkelig. Dette var en god måte å starte på. Inviter elevene til å komme med innspill. Lurer bare på hvordan de skal finne ut at denne bloggen eksisterer!?? Lykke til. PS. jeg holder til på Stend vidaregåande

  2. Hei Torbjørn!
    Takk for det! Når det gjeld korleis elevane skal fåvite om det, har eg lagt ut eit oppslag på faga mine i It’learning, dessutan har eg tenkt å seia det til dei:), kanskje til og med skrive adressa med krit på tavla:)

  3. Hei Margreta!

    Her kommer en hilsen fra en kolega. Dette var jo dritkult. Hvis vi tenker oss mål og strategier i IKT, så tror jeg vi ser konturene av fremtiden her. Mye bedre komunikasjon oss kolegaer og elever i mellom. Stå på! Jeg skal diskutere jeg… :0)

  4. Hai. Schempekult. Eg har mest lyst til å grave meg ned. Men det er meir reint pedagogisk. Web 2.0? Livet 1.0!

Legg att eit svar

