Endå ein post til elevane:

Er du ein Homo Zappiens?

Eg har nettopp lese ei bok om dykkar generasjon, som i boka får namnet Homo Zappiens. Når eg få att boka frå ho som les ho no, skal eg skriva meir om dette. Men førebels har eg nokre spørsmål til dykk, som eg har forma ut ifrå måten de blir skildra på i boka:
1. Kva for nokre av desse nettressursane/sidene kjenner du til: flickr, netvibes, wiki, blog, del.icio.us?
2. Bruker du chattesider som f. eks MSN?
3. Har du venner som du berre treff på nettet?
4. Bruker du nettet til å skaffa deg informasjon om interessene dine?
5. Spelar du dataspel? Og har du venner du spelar saman med?
6. kan du halde på med mange ting samstundes og likevel få med deg informasjon frå alle kildene? T.d. ein samtale, ein chat, tekstmeldingar, fleire tv-kanalar, musikk frå Ipod?

Viss du ikkje har lyst å legga svara dine ut som ein kommentar til denne posten, kan du senda dei til meg på mail!

Forfattar: margreta

Fagleiar ved Nordahl Grieg vgs, med ansvar for pedagogisk bruk av IKT og eksternt samarbeid. Idealist og optimist. Glad i skule!

2 thoughts on “Endå ein post til elevane:”

  1. hei ja første (kanskje siste) som svar… da seie sitt

    1 wiki
    2 msn, men pent lite
    3 nei
    4 å ja
    5 innimellom og innimellom
    6 ja men toppen 3-4 ting ette da blir berre rot

    jeje viss detta ikkje kvalifiserar til 6 i muntleg veit ikkje eg…

    best regards (engelsk til norsk læraren, hmm…) din elskverdige martin

  2. trur du må forklara meg ka so e meininge med detta… for da forstår eg ikkje, men du har sikkert ein plan,tanke og/eller idè om ka du skal bruka da til…

    1. wiki, viss det e wikipedia vi snakker om her..

    2. ja, men da va meir før… no e da jo facebook som er mote…

    3. har vell venner som eg kun snakkar med på nettet… men ingen som eg har truffet på nettet, viss det var det du tenkte på..

    4. ja (fotball)

    5. ja og ja…

    6. etter meir du har å følge med på etter mindre får en med seg… ekje det sånn?

    snakkast til veko… =) magnus

Legg att eit svar

