Eg – ein bloggar?

Nei… Det manglar det ganske mykje på. Det er eitt år sidan sist eg har skrive noko her, og typisk nok var det august og nytt skuleår då, og det er det no også. Det liknar alle dei som startar på treningsstudio første mandagen etter nyttår…

Vel, eg var heller desillusjonert i fjor, no er eg mykje meir optimistisk. Eg trur igjen på at vi får til ganske mykje på skulen vår når det gjeld IKT og læring, og betre skal det bli, berre vi får brukt litt tid. Og i tillegg: Eg startar opp med elevar med eigen PC i år. Eg reknar med å koma tilbake til det!

Med litt aktiv reklame frå mi side, håpar eg at eg skal få mange kollegaer til å kommentere innlegga mine, og kanskje nokre elevar vil kommentera også?

Forfattar: margreta

Fagleiar ved Nordahl Grieg vgs, med ansvar for pedagogisk bruk av IKT og eksternt samarbeid. Idealist og optimist. Glad i skule!

3 thoughts on “Eg – ein bloggar?”

  1. Så flott at du er i gang. Dette har jeg ventet på! Jeg lover å kommentere når du skriver. Forresten vil jeg gratulere dere med at dere får ut pcer med en gang i år. Da kan IKTen komme fra første dag. Og siden det ikke var all verden å kommenter i dag, så benytter jeg anledningen til å vise hva noen andre gjør i norskfaget

    http://tanketraader-ingunn.blogspot.com/2008/08/rullering-frste-fagdag-i-norsk.html
    (denne bloggen følger jeg nemlig også med på…)

  2. Tusen takk for den linken Kari! Eg ser at her er det mykje å henta. Utruleg spent på korleis dei brukar del.ici.ous, skal studere det nøyare seinare.

  3. Velkommen som leser på bloggen min – jeg håper du legger igjen en kommentar av og til også. Det er bra at mange lærere etterhvert forstår at blogging er en fin måte å kommunisere med hverandre på. Slik kan vi utvikle god (digital)kompetanse og nettverk på tvers av skoler.

    Mvh
    Ingunn Kjøl Wiig

Legg att eit svar

