Skulestart på Knarvik vgs.

Ja, no har vi gjennomført dei tre første dagane av skuleåret, og i år hadde vi planlagt oppstarten for Vg1-elevane på ein ny måte, vi lot oss inspirere av Askøy vgs, og deira opplegg. I løpet av dei tre første dagane har Vg1-elevane hatt startsamtale med kontaktlærar, fått PC, hatt informasjon om skulen med rektor og assisterande rektor, fått litt kursing i etikk og PC, og hatt eit lynkurs i div. programvare, It’s learning, etc. Det verkar som om det har gått bra, og sidan eg har vore involvert i både planlegginga og gjennomføringa, er eg utruleg interessert i tilbakemeldingar frå både lærarar og elevar!
Og i morgon startar skulekvardagen…Herleg!

Forfattar: margreta

Fagleiar ved Nordahl Grieg vgs, med ansvar for pedagogisk bruk av IKT og eksternt samarbeid. Idealist og optimist. Glad i skule!

One thought on “Skulestart på Knarvik vgs.”

  1. Gratulerer med skrivestarten igjen!! Dette har jeg ventet på.. Nå lover jeg å kommentere innleggene dine. Trodde faktisk jeg hadde gjort det på det første, men ikke vet jeg hvor den kommentaren landet!? I alle fall, supert at dere har fått ut pcene. Håper tilbakemeldingene kan vise at det var rett prioritering. Ellers vil jeg benytte anledningen til å markedsføre den bloggen jeg leser mest! Tanketråder. Se hvordan de gjorde oppstarten i norsk ved Sandvika, der er det altså snakk om blokkdager. Tanketråder er en blogg til inspirasjon og økt kunnskap! http://tanketraader-ingunn.blogspot.com/2008/08/rullering-frste-fagdag-i-norsk.html
    Lykke til videre med «vanlige» skoledager! Jeg følger med vha http://www.netvibes.com, og da bare flyter nyhetene inn på min pc!! 🙂

Legg att eit svar

