Norsk i 2.0!

Her er ein flott blogg: Tanketråder!

Spesielt for alle norsklærarar! Eg har nettopp sett ein innføringsvideo om Del.ici.ous der, og no skal eg koma meg skikkeleg i gang med å bruka denne tenesta. For dei som ikkje veit det: del.ici.ous er er stad du kan organisera bokmerkene dine på nettet, slik slepp du å vera avhengig av å sitja på ei spesiell maskin. Du kan også abonnera på andre sine bokmerke – slik finn du lett sider om det du er interessert i. OG – du kan bruke tags, slik at du lett finn fram.
Takk til Kari for tipset om denne bloggen!

Heilt til slutt – kan noko hjelpa meg med å finna att «blogroll’en» min? Den berre forsvann!

Forfattar: margreta

Fagleiar ved Nordahl Grieg vgs, med ansvar for pedagogisk bruk av IKT og eksternt samarbeid. Idealist og optimist. Glad i skule!

2 thoughts on “Norsk i 2.0!”

  1. Hei igjen! Bra at du likte bloggen min, og tusen takk for reklamen. Vi tjener alle på å dele det vi kan, så det håper jeg at flest mulig lærere ønsker å være med på. Men en liten ting – pekeren til bloggen min virker ikke, det er visst en http for mye der 😉

Legg att eit svar

