Keep it Simple, Stupid!

Dette skriv eg mest til meg sjølv! I løpet av få dagar har eg surfa meir på læringsressursar enn eg gjorde i heile fjor, og eg er overvelda, entusiastisk og optimistisk. MEN: Eg trur eg vinn på å skunda meg langsomt, og ta det litt steg for steg. Eg trur eg vil ha som ein gyllen regel at eg prøver ut ein ressurs/eit hjelpemiddel i slengen, anten på elevane eller kollegaer, og ser korleis det går. Å – det har eg ikkje sagt: Eg er altså «pedagogisk prosjektleiar for IKT-satsinga på Knarvik vgs.» i år, og eg driv i skrivande stund å prøva å finna ut kva det inneber;)! Difor altså denne satsinga. Eg håpar bloggen skal bli eit nyttig hjelpemiddel for meg. Dei som føl med, skal snart få ein presentasjon av den instruksen eg har fått, og mine refleksjonar kring det. Så håpar eg på nyttige kommentarar! Og no: lunsj!

Forfattar: margreta

Fagleiar ved Nordahl Grieg vgs, med ansvar for pedagogisk bruk av IKT og eksternt samarbeid. Idealist og optimist. Glad i skule!

2 thoughts on “Keep it Simple, Stupid!”

  1. Veldig spennende dette Margreta! Jeg er spent på hva dine tanker blir. Men likevel, litt skeptisk til tankegangen om å ta en ting om gangen… Ofte viser det seg at ting vi trodde var vanskelige, uoverkommelig og tidkrevende er det stikk motsatte (egentlig lett å lære, utrolig kjekt/nyttig og tidsbesparende) – hvorfor har vi og skal vi da utsette det så lenge?

    Du er allerede igang med Delicious (jeg har vært inne og sett på lenkesamlingen din og lagt deg til i mitt nettverk – du kan jo legge til meg..) – genialt, enkelt og oversiktlig – og ikke minst husk at den kan legges inn i netvibesen (hva skulle jeg gjort uten den – her er det snakk om tidsbesparelse).

    Da kommer en ny utfordring fra meg:

    http://www.diigo.com er et verktøy der en kan markere små eller større deler av tekster på mange ulike nettsider, og etterpå få ut en ferdig oppsummering. Om ikke dette er effektivt for norskelevene så vet ikke jeg…

    Og selvfølgelig start og bruk http://www.netvibes.com med en gang!! Netvibes er en samlingsplass for mye forskjellig (dagbok, kalender osv), men aller viktigst er RSS, som er å få nyhetene rett inn på siden din 🙂 i stedet for å måtte oppsøke alle (: forskjellige sider for å se om det er kommet noe nytt!!

    Lykke til! Arbeidsledig blir vi aldri!!

  2. Kari! Eg er så glad for at du sit der! Eg skal ikkje bli for treig, det er berre det at eg må tenkja igjennom korleis eg hjelper andre framover utan å ta heilt tabbe på dei! Netvibes har eg, men eg har ikkje heilt fått det til, dvs at eg trur at eg får meir nytte av det framover, eg har rett og slett feil ting der.

Legg att eit svar

