Klassewikien er oppe og går, men…

Noko skal jo det vera. Vi hadde ein del startvanskar med nettet i dag, og med å få elevane inn i wikien. Og så hadde jo eg gjort ein skikkeleg teit tabbe: Elevane sat og skreiv på ulike ting på same side – noko som resulterte i at når ei gruppe lagra det dei hadde skrive, forsvann alt dei andre hadde lagt inn. Så i ettertid fekk eg ein liten jobb med å gå inn i history og henta opp att dei ulike sitt material. No veit vi det! Men eg håpar dette ikkje skremte dei, eg har laga ein diskusjonstråd på wikien om korvidt novella vi jobbar med har relevans i dag, og alle har i lekse å skriva noko i diskusjonen. Mitt store ønske er at dei gjer mykje meir enn det, opprettar nye sider og tullar seg litt, men eg trur nok dei treng litt meir oppvarming. Uansett, dei tok systemet utruleg lett – sjølvsagt. Her er wikien.

Forfattar: margreta

Fagleiar ved Nordahl Grieg vgs, med ansvar for pedagogisk bruk av IKT og eksternt samarbeid. Idealist og optimist. Glad i skule!

Legg att eit svar

