Nettverk – nettet blir menneskeleg!

I går kveld slo det meg brått at det er lenge sidan eg har utført eit godt, gammaldags google-søk. Kvifor det? Jau, fordi eg brukar nettverka mine til å skaffa meg informasjon i staden for. Ved hjelp av kontaktane eg har fått i Delicious og Twitter, og ved hjelp av bloggane eg les, får eg stadig nye tips om interessante sider og verktøy. Eit døme kan vera at eg lurer på noko med bruk av bloggar i klasserommet. Før ville det ha vore naturleg for meg å søka i google: blogg+elev. No ser eg heller på Tanketråder, Ingunn Kjøl Wiig har sikkert skrive noko om dette, tenkjer eg, og finn det eg treng der, evt. føl eg hennar lenker vidare ut på nettet.

Dette gjeld nok ikkje berre meg, men er ein høgst menneskeleg måte å bruka nettet på: Kven vil du helst spørja om noko du lurer på: Ein vilt framand, eller ein du har fått gode svar av før?

Eg føler rett og slett at dette gjer nettet meir menneskeleg, og eg føler i større grad at eg brukar nettet, og ikkje omvendt. Og for meg er dette ei god utvikling!

Dette har nok nokon tenkt på før meg, og dei som vil, må gjerne supplera med gode tips til artiklar og filmar som handlar om akkurat dette!

Forfattar: margreta

Fagleiar ved Nordahl Grieg vgs, med ansvar for pedagogisk bruk av IKT og eksternt samarbeid. Idealist og optimist. Glad i skule!

1 thought on “Nettverk – nettet blir menneskeleg!”

  1. Dette var et godt innlegg Margreta! Et godt eksempel på at nettet ikke alltid er farlig og instumentalistisk, men faktisk menneskelig. Det handler jo om å bruke og utnyttet verktøyet på en fornuftig måte – hvordan er opp til oss selv.

    Blogging kan f eks være et moderne verktøy til en god dialog! Læringsplattformen kan være en god dialog mellom lærer og elev som er lukket for alle andre. Elevene er gode på å forholde seg til meldinger, vi voksne sliter mer der.. Wikien kan være fellesarenaen for alle i klassen – noe vi bygger sammen. Tre verktøy som jeg vet du jobber mye med og som egentlig utfyller hverandre!

    Husk å diskutere med elevene hvilke fordeler og ulemper hvert medium kan ha. Så blir vi mer bevisste alle. Nettvett er viktig!

    Om vi ikke bruker nettet, vil vi ikke oppdage det menneskelige heller. Så, ta fatt, bruk det «menneskelig» i undervisningen:)

Legg att eit svar

