Offentleg netvibes-side

Då har eg laga meg ei offentleg Netvibes-side. Dette er noko eg har tenkt på ei tid, særleg etter eg såg A Portal to Digital Literacy – ei førelesing av Mike Wesch som ligg på Youtube. Det er absolutt verdt å bruka ein time på å sjå denne videoen! Denne portalen Mike Wesch snakkar om kan nok bety ein inngang i meir overført betyding, men heilt konkret viser han ei offentleg netvibes-side som studentane si inngang til å bruka nettet for læring. Der har han liggande ulike forskningstidsskrift, wikiane til studentane, og diverse anna. Dette vert då ei slags heimeside for studentane der dei kan koma vidare ut på nettet og halda seg oppdatert på fagstoff.

Eg har ambisjonar om å retta mi side mot elevar, men førebels er ho ikkje særleg prega av det. Eg er litt usikker på kva innhald som er relevant for dei, om eg skal prøva å retta meg mot elevar generelt og konsentrera meg om innhald som handlar om læring på nett, eller om eg skal prøva å vera fagspesifikk. Dersom det er nokon som kan tipsa meg om denne type netvibessider som er i bruk på andre skular, tek eg gjerne i mot.

Forfattar: margreta

Fagleiar ved Nordahl Grieg vgs, med ansvar for pedagogisk bruk av IKT og eksternt samarbeid. Idealist og optimist. Glad i skule!

Legg att eit svar

