BETT 2012

Mitt første besøk på BETT er over, og det har vore nokre interessante dagar på mange måtar. Eg hadde blitt kraftig advart på førehand om kor kaotisk og stort det heile var, kor viktig det var med ein plan for besøket, osv. Eg laga ingen plan, i staden justerte eg ambisjonane, og eg er godt nøgd med det eg fekk ut av det. Vi snubla nesten inn på Stephen Heppel sin stand, og der var det akkurat klart for presentasjon av Saltash.net, ein skule (11-18) i Cornwall. Deira utgangspunkt for å satse digitalt, var nettopp at dei ligg i Cornwall, ganske langt ute på landet. Ved å gå frå Saltash til Saltash.net, kunne verda komme nærare. Dei har, i motsetnad til dei aller fleste britiske skular, opna for bruk at sosiale media, mobiltelefonar, etc. Dette gjer dei i kombinasjon med ekstensiv opplæring i nettvett – noko som sjølvsagt gir litt meir meining når nettet faktisk vert brukt fritt. Dei er ein skule med jordbruksfag, og dette har gitt spennande prosjekt som t. d. Recharge the Battery:


Eg kjem definitivt til å kontakta Dan Roberts som hadde presentasjonen, for å få vita meir, for dei er tydelegvis på veg til ein stad der læring ikkje lenger er avgrensa til klasserommet som han seier i videoen, og eg vil gjerne vita kva som skjer med timeplanar og faggrenser. Sjekk ut webkameraet Pigcam forresten!

Eg hadde også ein interessant prat med Connected, som utviklar Playstation brukt i læring. Det eg likte utruleg godt med deira tilnærming til GBL(game based learning), var at dei utviklar programvare som gjer at elevane kan laga spela sjølve. Dei må altså konstruera figurar, problem (som då sjølvsagt kan knyttast til mål i læreplanen) og storyboard. Seinare kan dei dela spela sine med andre på nett. Dette trur eg har stort potensiale, og eg kjem til å skriva meir om dette, førebels slit eg litt med at nettsida deira er litt lite konkret.

Til slutt: Messa fløymde over av læringsplattformar i alle fasongar, og kontroll/styringsverktøy for skulane. Litt kjedeleg. Eg er også einig med Eva som skriv om at det meste framleis handlar om fancy formidling. Men innimellom er det altså lyspunkt som Saltash!

Forfattar: margreta

Fagleiar ved Nordahl Grieg vgs, med ansvar for pedagogisk bruk av IKT og eksternt samarbeid. Idealist og optimist. Glad i skule!

1 thought on “BETT 2012”

  1. Takk for de observasjonene du delte.
    Jeg synes selv det gikk mye i presentasjonsteknologi – i skjermer og boards i alle formater fra små pad(d)´er til større tavler. Også en del fokus på overvåking og styring som hadde gitt mange blå ansikter her hjemme.

Legg att eit svar

